-->
Stanowisko specjalisty d/. zamówień publicznych
1) Przygotowywanie i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą: Prawo Zamówień Publicznych,
2) Kompleksowa obsługa prowadzonych postępowań przetargowych,
3) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i rozstrzyganiem postepowań przetargowych,
4) Dokumentowanie czynności komisji przetargowej i przebiegu postępowania,
5) Sporządzanie projektów SIWZ i innych dokumentów,
6) Przekazywanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej,
7) Stosowanie wszelkich procedur, instrukcji oprogramowania obowiązujących i używanych w obszarze zamówień,
8) Raportowanie do Burmistrza w zakresie prowadzonych postępowań,
9) Archiwizacja dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi zasadami,
10) Prowadzenie aktualizacji strony BIP Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck z zakresu realizowanych spraw na stanowisku pracy,
11) Współpraca ze stanowiskami pracy, których dotyczyło będzie prowadzone zamówienie,
12) Nadzorowanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym postępowań dotyczących zaopatrywania Urzędu w środki i artykuły biurowe, sprzęt biurowy niezbędny do prawidłowego funkcjonowania urzędu oraz prawidłowości prowadzenia ewidencji w tym zakresie, dokonywanie zakupu herbaty , mydła i ręczników dla pracowników Urzędu.
13) Wyodrębnianie wydatków strukturalnych z ogółu wydatków budżetu oraz klasyfikowanie do obszarów tematycznych i kodów wydatków strukturalnych.
14) Przygotowywanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych realizowanych w ramach funduszu sołeckiego.
15) Przygotowywanie i ogłaszanie konkursów związanych z udzielaniem dotacji na sport.
16) Weryfikacja wydatkowania przydzielonych dotacji na sport.
17) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa lub poleceń Burmistrzai Sekretarza Miasta i Gminy.