-->
Stanowisko pracy d/s Pozyskiwania środków finansowych do Budżetu Gminy
1) Gromadzenie i przekazywanie pracodawcy informacji o środkach finansowych możliwych do pozyskania ze źródeł zagranicznych i krajowych,
2) Przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie dokumentacji aplikacyjnej,
3) Inicjowanie i koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem funduszy,
4) Monitorowanie terminów związanych z procedurą przygotowania oraz składania wniosków o środki finansowe,
5) przygotowywanie wniosków o płatność częściową i końcową wraz z niezbędnymi załącznikami, dokumentami i opracowaniami na czas trwania całego projektu,
6) monitoring wskaźników osiągnięć projektu w trakcie trwania projektu,
7) prowadzenie wszelkiej korespondencji dotyczącej projektu z Instytucją Pośredniczącą, Zarządzającą, Wdrażającą oraz innymi instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu programu operacyjnego,
8) koordynowanie działań wydziałów Urzędów zaangażowanych w realizacji projektu w sposób umożliwiający sprawną i terminową realizację zadania,
9) sprawowanie nadzoru nad zgodnością podmiotową i przedmiotową realizowanego projektu z wnioskiem aplikacyjnym oraz umową o dofinansowanie: w przypadku wystąpienia niezgodności, koordynowanie działań naprawczych, jeśli to konieczne w porozumieniu z Instytucją Pośredniczącą,
10) informowanie instytucji pośredniczącej o wszelkich zmianach wprowadzonych do projektu, jeśli konieczne, przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do podpisania aneksu z Instytucją Pośredniczącą,
11) koordynowanie działań wydziałów Urzędów w celu terminowego i sprawnego wypełniania zapisów umowy dofinansowania,
12) koordynacja działań mających na celu właściwą promocję projektu,
13) archiwizowanie całej dokumentacji oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej realizowanego projektu,
14) opiniowanie i ewentualne weryfikowanie wszelkich dokumentów wytworzonych na potrzeby realizacji projektu pod kątem ich zgodności z wymogami Unii Europejskiej oraz programami operacyjnymi w razie potrzeby przekazywanie w/w dokumentacji do poprawy działowi, który dokument wytworzył lub nadzorował,
15) współpraca z wydziałem merytorycznym, odpowiedzialnym za rzeczową realizację projektu w celu bieżącego monitorowania postępu prac w ramach projektu,
16) uczestniczenie w kontrolach zewnętrznych projektu od początku do podpisania protokołu kontroli,
17) przygotowywanie w obowiązującym terminie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, rocznych oraz końcowych w trakcie trwania całego projektu, oraz wszelkich niezbędnych załączników,
18) koordynowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków unijnych w ramach prowadzonych projektów unijnych w Gminie,
19) współpraca z poszczególnymi komórkami Urzędu jeżeli wymaga tego projekt.
20) Prowadzenie aktualizacji strony BIP Urzędu Miasta i Gminy Glinojeck.
21) Prowadzenie, gromadzenie i archiwizacja wytworzonej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami kancelaryjno – archiwalnymi. Przekazywanie uporządkowanej dokumentacji spisami zdawczo-odbiorczymi akt do archiwum zakładowego zgodnie z ustalonym harmonogramem.